۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با مهر:

تیم وزیر پیشنهادی ورزش از برنامه‌هایش قوی‌تر است/ نگاه مثبت به ورزش بانوان

تیم وزیر پیشنهادی ورزش از برنامه‌هایش قوی‌تر است/ نگاه مثبت به ورزش بانوان

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز سه شنبه این فراکسیون با گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت ورزش گفت: برنامه های سلطانی فر خوب است، اما من فکر می کنم مجموعه تیمی وی قوی تر از برنامه هایش باشد.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست روز سه شنبه فراکسیون ورزش مجلس با گزینه پیشنهادی وزارت ورزش خاطر نشان کرد: برنامه های وی بد نیست و بهتر است بگویم برنامه های خوبی دارد. با این حال باید بگویم تیم آقای سلطانی فر از برنامه هایش قوی تر است، آقایان داورزنی، خادم، کیومرث هاشمی، پولادگر و... به او کمک می‌کنند تا سلطانی فر بتواند کارها را بخوبی پیش ببرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به برنامه های سلطانی فر ایراداتی وارد شد، عنوان کرد: ایراداتی وجود داشت، ولی بهتر است راجع به این موضوع ریز نشویم چرا که آنوقت نمی توانم در صحن مجلس از وی دفاع کنم، اصل ما دفاع از آقای سلطانی فر در صحن مجلس است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سلطانی فر در برنامه هایش بخش خصوصی را مثل بخش دولتی در اولویت قرار داده و تاکید بر واگذاری باشگاه ها و غیردولتی بودن آنها دارد که این خیلی کار قشنگی است و کار ورزش را کم می کند.

حسینی افزود: وی تاکید بر استقلال فدراسیون ها دارد که این به نوعی درگیری ها را کم می‌کند ضمن اینکه بر نحوه انتخابات فدراسیون ها تاکیدات خوبی دارد. باور سلطانی فر این است که فضاهای ورزشی بیشتر در اختیار هیات ها و فدراسیون ها باشد و نگاه ویژه ای به مناطق محروم و روستایی هم در برنامه هایش دارد.

وی تصریح کرد: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش بر ساخت و سازها نگاه خوبی وجود دارد، الان اکثر پروژه ها نیمه تمام هستند، اما اولویت سلطانی فر پیشرفت فیزیکی این ساخت و سازهاست، ضمن اینکه وی تاکید فراوانی دارد که ساخت و سازها با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد. همچنین وی بر ورزش بانوان که نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهد، نگاه مثبتی دارد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: اینها تاکیدات خوبی است، اینکه نظام جامع بر برنامه‌های وی وجود دارد، نقطه خوبی بوده اما باید دید ملزومات آن برای اجرا شدن وجود دارد یا خیر؟ ملزومات آن یکی پول و دیگری بخش انسانی است که از طریق دولت و بخش خصوصی انجام می گیرد.

حسینی ادامه داد: در بخش تامین ارز از سوی دولت ما مشکلاتی داریم بنابراین اگر دولت نتواند نیازها را برآورده کند، چه کار باید کرد؟ این موردی است که با حضور بخش خصوصی باید آن را حل کنیم، باید سلیقه و فضا را برای حضور بخش خصوصی کاملا فراهم کنیم.

وی ادامه داد: مساله بعدی منابع انسانی است و همکارانی که بتوانند در بخش کلان ظرفیت‌های لازم را مورد استفاده قرار دهند، جزء نکات اساسی و خیلی مهم است. موضوع شرایط انسانی تا 50 درصد و یا حتی بیشتر می تواند مورد توجه ویژه قرار گیرد تا بتواند به نتایج لازم دست یابد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره نشست بعدی با سلطانی فر گفت: فکر می کنم ما طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده با وزیر پیشنهادی جلسه ای داشته باشیم.

کد خبر 2111972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha